onsdag den 28. februar 2018

De sjove citater

“Når en politiker siger, at vi alle er i samme båd, så pas på. Det betyder, at han vil være kaptajn, og at du skal ro” / Johannes Hohlenberg
“Du kan lære meget fra dine børn. Fx hvor megen tålmodighed du har” / Franklin P. Jones
“Those who believe in telekinetics, raise my hand” / Kurt Vonnegut
“I wake up every morning at nine and grab for the morning paper. Then I look at the obituary page. If my name is not on it, I get up” / Benjamin Franklin
“My most brilliant achievement was my ability to be able to persuade my wife to marry me” / Winston Churchill
Nej, jeg kan ikke veksle 100$, men tak for komplimenten” / W.C. Fields
“Var jeg herinde i går aftes og brugte 20$?” Bartenderen:”Ja!” “Åh gudskelov. Jeg var bange for, at jeg havde mistet dem” / W.C. Fields
“Når der bliver tale om forståelse af kunst, må der være noget i vejen med en af delene Når kunst kræver en forklaring, er der altid noget muggent ved den” / Storm P
“Modvind er en god ting – når man skal den anden vej!” / Storm P
“Fransk er meget nemt – Hest hedder cheval, og sådan er det hele vejen igennem!” / Storm P
“Et synonym er et ord, man kan bruge, naar man ikke kan stave det, man tænkte først!” / Storm P
“Egentlig skulle jeg hvile mig – men jeg gider ikke” / Storm P
“Det upraktiske ved kold and er, at den skal steges først” / Storm P
Jeg var totalafholdsmand indtil forbudet. -Groucho Marx
“Den enste forskel mellem at demokrati og et diktatur er, at i et demokrati får idioterne lov at vælge – i et diktatur må de regere” / Bertrand Russell
“At overbevise en kvinde om noget er yderst vanskeligt; man kan altid prøve at bringe det dertil, at hun selv får lejlighed til at overbevise sig selv” / Michael Lermontov
“Politik er den kunst at forhindre folk i at blande sig i, hvad der angår dem” / Paul Veléry
“Livet er en gåde, og løsningen står på bagsiden” / Robert Storm Petersen
“Enhver alder har sine fortrin, man opdager det bare for sent” /  Pablo Casals
“Når man er gammel, har man døden for sig. Når man er ung, har man livet for sig. Jeg ved ikke, hvilken af disse to ting, der er den mest foruroligende” / Arthur Schopenhauer
“Vær forsigtig med at læse lægebøger – du kunne dø af en trykfejl” / Mark Twain
“Koldt! Hvis termometeret havde været 1 tomme længere, var vi alle frosset ihjel” / Mark Twain
“Det er en fejl, at der ikke findes et bad, som kan kurere dårlige manerer – men drukning vil hjælpe” / Mark Twain
“Det er kun sportsfolk og idioter, der springer over, hvor gærdet er lavest” / Jesper Klein
“Der findes to ting, som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet, er jeg endda ikke sikker” / Albert Einstein
“Det bedste bevis på, at der findes intelligent liv andre steder i universet er at de ikke har kontaktet os” / Tom Bjerregaard
“Your clothes should be tight enough to show you’re a woman but loose enough to show you’re a lady” / Marilyn Monroe
“At grine hysterisk er åbenbart ikke et acceptabelt svar, når folk spørger om man skal deltage i DHL løbet” / Max Bitter
“Håber dæleme at den her rutchebanetur bliver hylende skæg, for jeg skal love for at det er hårdt at komme op ad bakken” / Rikke Sonne
“The key to a long relationship: Keep the fights clean and the sex dirty” / Thomas Christensen
“I hate the word homophobia. It’s not a phobia. You are not scared, you are an asshole” / Morgan Freeman
“I always arrive late at the office, but I make up for it by leaving early” / Charles Lamb
“Følelsen af at være rockstar er forbavsende let at opnå, når man drikker alkohol alene på et hotelværelse i en by fuld af fremmede” / Max Bitter
“Hvorfor hedder det en cougar? Når nu den mandlige variant er en gammel gris, burde hun vel kaldes for en gammel so?” / Steffen Sand
“When I die, I want my tombstone to offer free Wifi, just so people will visit more often” / ukendt
“A positive attitude may  not solve all your problems… but it will annoy enough people to make it worth the effort” / ukendt
“My neighbors listen to some excellent music everyday. Wheteter they want to or not” / ukendt
“People lie, they tell you what you wanna hear instead of the truth and that’s how we fall in love with the wrong person” / Frank Ocean
“Once a month, women go completely crazy for about thirty days” / Alan Garner
“Min datter har lige lånt en bog om at rydde op på biblioteket. Hun er tydeligvis teoretiker” / Max Bitter
“The secret of happiness is to have a bad memory” / ukendt
“Kvinden frygter ikke alderen. Hun frygter kun mændenes mening om gamle koner” / Jeanne Moreau
“Some people are attractive until they open their mouth” / ukendt
“The most terrifying thing a woman can say to a man is… Notice anything different?” / ukendt
“Fake people have an image to maintain. Real people just don’t give a shit” / ukendt
“When you stop doing things for fun you might as well be dead” / Hemingway
“Gossip is the devils radio, so don’t be his DJ” / ukendt
“People with a good sense of humor have a better sense of life” / ukendt
“I do not like being told what to do unless I am naked” / ukendt
“You know you in love when you love the way your Wife cut your sandwich in half” / ukendt
“At elske hele verden er ikke så svært. Det er idioten inde ved siden af, der er problemet” / ukendt
“I was told “Dress for the job you want, not the job you have”, and, I am currently sat in a disciplinary meeting wearing my Batman costume” / Arjun Thaker
“Pokkers så verden er egoistisk, alle tænker kun på sig selv, jeg er den eneste der tænker på mig” /Piet Hein
“Ak ja, livet er svært. Men matematik er sværere” /Robert Storm Petersen
“At spare sammen er en vældig god ting, særligt når ens forældre har gjort det for en” /Winston Churchill
“De har fundet urin i min alkohol” /W. C. Fields
“Der er ingen tvivl om, hvem der er menneskets bedste ven, whiskyen eller hunden. Jeg mener, når to åndsfæller er sammen i festligt lag, sætter de sig så ned og klapper hunde?” /W. C. Fields
“Det er een sag af forklare en forretningsmand, hvorfor en handel til flere millioner gik i vasken. Men en helt anderledes svær affære at forklare en kvinde hvorfor tandpastalåget ikke er lukket i” /W. C. Fields
“Det er et vidunderligt ur. Jeg er stolt af det. Min far gav mig det på sit dødsleje – for 50 dollars” /Woody Allen
“Det er med kvinder som med elefanter – de er sjove at se på, men besværlige at have gående rundt i stuen” /W. C. Fields
“Det kræver ærlighed at sælge elastik i metermål” /Robert Storm Petersen
“Enten er fyren her død, eller også er mit ur gået i stå” /Groucho Marx
“Hun var vidunderlig. vores kærlighedsaffære var som en ildebrand; Hurtig og rasende. Jeg var hurtig, hun var rasende” /Max Kaufmann
“Hvis arbejde er sundt, så giv det til de syge” /Jacob Haugaard
“I øjeblikket har jeg hukommelsestab og dejavou på samme tid. Jeg tror at jeg har glemt det her før. /Steven Wright
“I Paris stirrede de bare på mig, når jeg talte fransk til dem Det lykkedes mig aldrig at få de tåber til at forstå deres eget sprog” /Mark Twain
“Jeg er tilhænger af alle religioner. Jeg ville ikke bryde mig om at tabe det evige liv på grund af en teknisk detalje” /Bob Hobe
“Jeg glemmer ellers aldrig et ansigt. Men i dit tilfælde vil jeg gøre en undtagelse” /Groucho Marx
“Jeg holder meget af lange gåture, især hvis de foretages af nogen jeg ikke bryder mig om” /Fred Allen
“Jeg siger bare at man skal være glad for vejret, så længe man kan trække det” /Robert Storm Petersen
“Jeg bokser helst fyre der har ligget tre-fire døgn i respirator” /George Foreman
“Don’t be so serious… If you cannot laugh at yourself, call me… I’ll laugh at you” /Ukendt
“Gammel bliver du uanset hvad, at blive voksen er mere frivilligt” /Ukendt
“Facebook should have a limit on how many times you can change your relationship status. After 3 times it should default to “Unstable” /Ukendt
“I’m not a bicth , I just have a low tolerance for bullshit!” /Ukendt
“If you must complain… please do it in a rhytm I can dance to…” /Ukendt
“Mor, du er ikke kræsen vel? Du kan godt nøjes med far” /Emil C. N. Hansen 8 år
“Dear enemies, haters and doubters. I have so much more for you to be mad at – Just be patient” /Ukendt
“Two things are infinite; The universe and human stupidity, and I’m not even sure about the universe” /Albert Einstein
“Alle vil leve længe, men ingen vil være gammel” /Benjamin Franklin
“If at first you don’t succeed, try, try and try again. Then quit. There’s no use being a damn fool about it.” /W. C. Fields 
“Every woman should have four pets in her life. A mink in her closet, a jaguar in her garage, a tiger in her bed, and a jackass who pays for everything” /Paris Hilton
“At have strømper på i sandalerne er ligesom at have kondom på. Der er næsten ingen chance for at gøre en pige gravid” / Amanda Samsø
“A woman has the last word in any argument. Anything a man says after that is the beginning of a new argument” / ukendt
“Apropos fordomme: Der må være tilbud på for små sko i denne uge... de ligger lige ved siden af skyklapperne” / Naja Lyberth Nielsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar